loading...
شرکت فوراورلیوینگ فارسی زبانان
sh.d بازدید : 752 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

ارسال ایمیل تبلیغاتی‚ایمیل مارکتینگ‚تبلیغ ایمیلی

 

mailsender


سالانه ميلياردها دلار در صنعت تبليغات آنلاين هزينه مي‌شود اما با وجود اين در ايران هنوز اين نوع تبليغات براي صاحبان مشاغل و تجارت، متداول و شناخته شده نيست.
حتي مي‌توان اذعان كرد هنوز تبليغات در محيط آنلاين و فضاي سايبر خيلي از سوي كنسرسيوم‌هاي تبليغاتي به رسميت شناخته نشده است.

اگر از شركت‌هاي تبليغات بخواهيد ليست تبليغاتي خود را ارائه دهند به شما خواهند گفت كه براي تبليغات در سطح شهر قرارداد داريم‌ اما‌هيچ جا و رديفي براي تبليغات سايبر در ايران وجود ندارد.

عنوان تبليغات آنلاين در ليست شركت‌هاي تبليغاتي ايران كاملاً خالي است. علت اين امر عمدتا، به ويژگي وب‌سايت‌هاي ايراني باز مي‌گردد كه عموماً بازديدكننده زيادي ندارند، يعني كاربران اينترنت در ايران سايت‌هاي مختلف را به‌صورت پراكنده بازديد مي‌كنند. هيچ سايتي در ايران نيست كه به‌صورت ثابت بازديد‌كننده داشته باشد. اغلب سايت‌ها معمولاً بين 5هزار تا 10هزار بازديد‌كننده در روز دارند.
اين ويژگي سبب مي‌شود كه تأثيرگذاري سايت‌ها براي تبليغات خيلي كم باشد، درحالي‌كه در تبليغات محيطي، روزانه چند ميليون نفر تابلو و بيلبورد را مي‌بينند. پس مشكل نخست، عدم‌تمركز بازديدكننده در وب‌سايت‌هاست كه يك سايت محوري يا سايت‌هاي بزرگ حمايت‌كننده را در اختيار ندارند. اين خلأ را وبلاگ‌سرويس‌ها سعي كرده‌اند جبران كنند.
مثلاًپرشين بلاگ و بلاگفا يك بستة تبليغاتي را دريافت و روي هزاران و بلاگ آن را به نمايش مي‌گذارد. هيچ شركت تبليغاتي ليست blogfa يا برخي سرويس‌دهنده‌هاي تبليغاتي را به‌عنوان فضاي تبليغاتي نمي‌شناسد. اين سرويس‌دهنده‌ها خود مستقيم به‌عنوان رسانه تبليغات را جذب مي‌كنند. برخي براي حل مشكل پيشنهادي ارائه دادند كه سايت‌ها تشكيل كنسرسيوم بدهند. چندين سايت به‌صورت مشترك تبليغ خاصي را نمايش دهند. در ازاي آن از آن مؤسسه يا مجتمع مبلغ را دريافت كنند. اين طرح نيز تا‌كنون موفق نبوده است.
سايت‌هاي بزرگ رسانه هم كه انتظار مي‌رود كه پيشگام تبليغات آنلاين باشند، متأسفانه به اندازه كافي بازديد‌كننده ندارند. مثلا سايت‌هاي صدا و سيما به قدري متكثر و مختلف هستند كه بازديد‌كننده با سايت‌هاي پراكنده مواجه است و در نتيجه بازديد‌كنندگان پراكنده مي‌شوند. رسانه‌هاي بزرگ دنيا نظير CNN، BBC، فاكس نيوز به تنهايي خود حجم عظيمي از تبليغات را جذب و ارائه مي‌دهند. ما در كشور رسانه‌هاي غول پيكر نداريم تا به تنهايي وظيفه تبليغاتي را انجام دهند. متأسفانه اين خلأ‌ها آسيب‌هاي بزرگي به محيط سايبر وارد كرده است. چرا كه تبليغات نبض درآمدي يك رسانه است.
اگر يك رسانه تبليغات مناسب را در اختيار نداشته باشد، آسيب مي‌بيند. آگهي‌دهندگان نيز حاضر نيستند در فضاي سايبر تبليغ كنند و در واقع به Feed back و بازتاب آن اطمينان ندارند. از سوي ديگر تبليغات در محيط سايبر محدوديت‌هاي ذاتي دارد. برخي كالاها را نمي‌توان در محيط سايبر تبليغ كرد. نوع تبليغات در محيط سايبر بايد از نوع آنلاين باشد. مثلاً خدماتISP و وب‌سايت‌هاي سازمان‌هاي گوناگون را مي‌توان در محيط سايبر تبليغ كرد. بانك‌ها مي‌توانند از طريق تبليغ در وب‌سايت‌ها، مخاطب را به سمت وب‌سايت الكترونيكي خود جذب كنند.
به‌طور كلي تمام سازمان‌هايي كه خدمات الكترونيك دارند مي‌توانند تبليغات خود را در محيط آنلاين به ساير وب‌سايت‌ها ارائه دهند. تبليغات كالاهاي واقعي در محيط سايبر خيلي جذاب نيست. كاربران اينترنتي براي اتصال به اينترنت هزينه مي‌پردازند، پس به راحتي حاضر نيستند زمان خود را صرف ديدن تبليغات كنند. تنها حاضرند تبليغاتي را دنبال كنند كه براي آنها نفع داشته باشد.
 شركت‌هاي تبليغاتي
كمپاني‌ها و ناشران براساس واقعيت بازار عمل مي‌كنند. معمولاً كمپاني‌هاي تبليغاتي به بازخورد و Feed back از سوي مخاطبان توجه دارند. اگر تبليغات را روي بيلبوردها و در رسانه‌هاي شهري انجام مي‌دهند به سبب افزايش فروش آن كالا پس از تبليغ است.
در واقع آنها حاضرند دوباره براي رسانه‌هاي شهري هزينه بپردازند. سنجش تأثير تبليغ در محيط سايبر بسيار دشوار است. نمي‌توان به راحتي اظهارنظر كرد كه تبليغ خاص كالا چند درصد بر فروش كالاي تبليغي تأثير گذاشته است. به راحتي نمي‌توان گفت چنددرصد از افزايش فروش يك نوع كالاي تبليغي مربوط به تبليغات آنلاين است. اين امر در مورد تلويزيون به راحتي قابل سنجش است. در محيط آنلاين اين سنجش بسيار دشوار و تأثير‌گذاري تبليغ نيز طولاني مدت است. مي‌توان به مشكلات زيرساخت‌هاي اينترنت در كشور نيز اشاره كرد. در كره‌جنوبي اينترنت رايگان راحت در اختيار افراد قرار دارد و افراد با چندين دسترسي راحت‌تر به سمت تبليغات آنلاين مي‌روند. مشكل ديگر آن است كه كاربران دچار تبليغات ناخواسته و Spam مي‌شوند. اين امر موجب حس انزجار و مزاحمت در محيط سايبر مي‌شود.
هوشيارانه‌ترين تبليغات اينترنتي را گوگل انجام مي‌دهد. معمولا اغلب كاربران محتواي خاصي را مبادله مي‌كنند و آنگاه گوگل تبليغي را براي فرد نمايش مي‌دهد كه متناسب با محتواهاي مبادله شده است. اين نوع تبليغات به‌گونه‌اي سفارشي و پالايش شده در اختيار كاربر قرار مي‌گيرد كه براي كاربر احساس مزاحمت ايجاد نمي‌كند و كاربر آن را به راحتي مي‌پذيرد. بايد تبليغات در فضاي سايبر از حالت مزاحمت خارج و با توجه به علايق و سلايق افراد براي آنها تبليغ شود. همچنين رسانه سايبر نيز مخاطبان خاص خود را دارد. خيلي از افراد معتقدند كه رسانه‌هاي ديجيتال موجب شكاف طبقاتي بين افراد مي‌شودچرا كه همه اقشار دسترسي به اينترنت و تبليغات آنلاين ندارند.
تبليغات آنلاين، مخاطباني را هدف قرار مي‌دهد كه از سطح سواد و درآمد بالاتري برخوردارند. طبيعتاً كساني كه خواهان تبليغ كالاي توليدي هستند، هيچ تمايلي به اين طبقه‌بندي ندارند. درحالي‌كه تبليغات آنلاين با مخاطبان خاص خود اقشار ديگري نظير كودكان، زنان خانه دار و افراد بي‌سواد‌ را در بر نمي‌گيرد. البته اين امر مزيتي را نيز به همراه دارد و ارائه‌دهنده تبليغ با مخاطب پالايش شده در تبليغات اينترنتي روبه‌رو است. تبليغات آموزشي نظير آموزش كلاس زبان و... در محيط سايبر بهتر مي‌تواند عمل كند. تبليغات مرتبط با خدمات آنلاين و الكترونيك در محيط سايبر بهتر از تبليغ در سطح شهرو ‌‌روي بدنه اتوبوس ‌است.
تعاملي بودن به‌عنوان ويژگي اصلي رسانه‌هاي آنلاين است كه اكثر دانشمندان و صاحب‌نظران ارتباطات از آن به‌عنوان بهترين ويژگي محيط سايبر ياد مي‌كنند. تعاملي بودن به بازخورد و Feed back مخاطب اشاره مي‌كند به اين ترتيب كه مخاطب تبليغ را دنبال و نسبت به آن واكنش نشان مي‌دهد.
اين نوع تبليغ از طريق تكنولوژي‌هاي گوناگون نظير ارسال Email، انتشار پيام و حضور در chat room و شبكه‌هاي اجتماعي انجام مي‌شود. اين امكانات در فضاي سايبر به كاربر اجازه مي‌دهد با منتشر كننده پيام تبليغاتي ارتباط برقرار كند و كاربر در خدمات آنلاين مستقيماً به سراغ كالاي مورد نظر رفته و خريد لازم را انجام دهد. مثلا يك فروشگاه كتاب مي‌تواند تبليغات خود را در فضاي سايبر قرار دهد و در نهايت، كاربر با چند كليك، ثبت نام و پرداخت هزينه، كالاي خود را خريداري كند. اين امر همان قابليت تعاملي و interactive بودن است. سرعت خريد و بازخورد از سوي مخاطب بسيار بالا مي‌رود. خيلي از ناشران تبليغاتي، تبليغات را در فضاي سايبر به نمايش مي‌گذارند ولي قابليت دنبال كردن آن تبليغ براي مخاطب امكان پذير نيست. اين تبليغ، تبليغ در محيط سايبر با ديدگاه سنتي است.
مقتضيات تبليغ در دنياي سنتي، اكنون در محيط سايبر قابل رؤيت است. اگر تبليغات در محيط سايبر هدفمند باشد و ويژگي‌هاي تعاملي بودن، دنبال كردن، واكنش نشان دادن رعايت شود، يقيناً يكي از مؤثرترين نوع تبليغات خواهد بود. در محيط عمومي امكان دسترسي به صاحب تبليغ براي مخاطب فراهم نيست، مگر آنكه گوشه‌اي از آن تبليغ شماره پيامك و سايت مورد نظر ذكر شده باشد و مخاطب بتواند در خريد، قرعه كشي آن كالا پيگيري و مشاركت داشته باشد.
آگاهي از فضاي سايبر
در كشورهاي غربي به‌خوبي از ويژگي تعاملي بودن تبليغات در فضاي سايبر بهره‌مند مي‌شوند. همچنين سيستم پرداخت الكترونيك از طريق كارت‌هاي هوشمند و credit card بسيار قوي است. بسياري از شركت‌ها، خدمات و سرويس‌هاي خود را در فضاي سايبر ارائه مي‌دهند، بسياري از كالاها در فضاي آنلاين تبليغ مي‌شود و بعد به فروش مي‌رسد. آن فعاليتي كه در محيط عادي قابل انجام است امروزه به محيط آنلاين راه يافته و افراد با تبليغ همان كالا در محيط سايبر مواجه‌اند.در كشور ايران اين تبليغ بسيار انگشت شمار و در غرب بسيار فراوان است. اين امر به سبب زيرساخت‌هاي بانكي در كشور است. يكي از آسيب‌هاي اصلي در تبليغات الكترونيك وآنلاين، فقدان زيرساخت‌هاي بانكي و سيستم‌هاي پرداخت الكترونيك است. در بسياري از كشورهاي دنيا هر نوع كالا و خدمات را مي‌توان با پرداخت الكترونيك دريافت كرد و تنها به خدمات آنلاين محدود نمي‌شود.
در كشور ايران با رشد سيستم پرداخت الكترونيك مي‌توان شاهد رشد تبليغات آنلاين بود بنابر اين بسياري از آسيب‌ها ناشي از نبود سيستم تجارت الكترونيك است. واقعا چند شركت در كشور موجود است كه از طريق وب با يكديگر آشنا شده و مبادله مي‌كنند. متأسفانه هنوز اعتماد به چنين سيستم‌هايي در كشور وجود ندارد حتي زيرساخت كپي‌رايت و زيرساخت قوانين، نيز چندان مناسب نيست. متأسفانه بسياري از سازمان‌ها حتي شيوه‌هايي نظير ايميل و فاكس را هنوز نپذيرفته‌اند و بايد حتما تأييديه فاكس را فرستاد. هنوز اعتماد كافي به ابزار‌هاي الكترونيك وجود ندارد.
زيرساخت‌ها به چند بخش فني، آموزشي، حقوقي و قانون تقسيم مي‌شوند. تا زماني كه در كشور بانكداري و تجارت الكترونيك نباشد، چگونه مي‌توان خواهان رشد تبليغات الكترونيك شد؟ تبليغات سايبر پديده‌اي مجزا نيست و مرتبط با ساير بخش‌هاي الكترونيكي كشور است. براي دستيابي به اين هدف، افراد بايد آموزش لازم را ديده و همچنين به پرداخت الكترونيك دسترسي داشته باشند، شركت‌ها و بخش‌هاي تجاري نيز با ابزارهاي الكترونيك آشنايي داشته تا مبادلات انجام شود و مشتري از طريق وب با شركت‌ها و كالاها آشنا شده باشد. در واقع تبليغات به‌خودي خود هدف نيست بلكه هدف كسب و كار و تجارت است. مطمئن باشيد حجم عددي تبليغات سايبر و الكترونيك در ايران بي‌تناسب با حجم عددي تجارت الكترونيك نيست.

 



تعرفه های ايميل مارکتينگ

ایمیلهای تبلیغاتی خود را به ما بسپارید با چندین روش مختلف و مجرب

 

پلن اول : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با  تعداد تقريبي 260000 نفر : 35000 تومان

پلن دوم : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با تعداد تقريبي 670000 نفر : 70000 تومان

پلن سوم : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با تعداد تقريبي 995000 نفر 100000 تومان

پلن چهار : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : 10000 نفر 30000 تومان

پلن پنج : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : 50000 نفر 100000 تومان

پلن شش : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : بيشز از 310000 نفر 300000 تومان

پلن طلايي : ارسال به تمام گروه هاي ياهو و جيميل و ارسال از طريق سرور به تمام بانك فعال ما : با هدف جذب مشتري و فروش و افزايش بازديد سايت قيمت 750000 تومان 

كليه ارسالها حداقل 24 ساعت زمان و حداكثر 10روز كاري زمان ميبرند

 تنها راز موفقیت دوام آوردن است فكرنميكنم براي معرفي برند شما و يا محصولات شما در عرصه اينترنت مبالغ فوق بالا باشد تنها كافيست با اعتماد به ما و صبر و حوصله اين تبليغات رو شروع نماييد

پيشنهاد مهم:

ابتدا با تعداد كم شروع نمائيد، با اين روش مي توانيد از بازخورد نامه هاي ارسالي و همچنين نظرات مشتريان در خصوص تبليغات خود بهترين متن تبليغاتي را ايجاد نموده و سپس اقدام به ارسال انبوه نمائيد.
درباره ايميل مارکتينگ
آداب و روش ارسال ايميل کارآمد
طي  ده سال  گذشته،  ايميل به  يکي از  حياتي  ترين ابزارهاي  ارتباطي  در محل  کار تبديل  شده است. سرعت،  قابليت  دسترسي و  سودمندي  اين ابزار  ارتباطي،  باعث شده  که مورد  استفاده  ميليون ها  نفر در  سراسر  جهان قرار  گيرد.
متاسفانه، با اينکه يکي از بهترين ابزارهاي ارتباطي است، اگر نادرست مورد استفاده قرار گيرد، باعث اتلاف وقت نيز خواهد شد.
در اين مقاله مي خواهيم به شما کمک کنيم تا راه و روش ايميل زدن به روشي کارآمد را ياد بگيريد، و بتوانيد قابليت هاي آن را تا حد ممکن بالا ببريد.
 عنوانی مناسب و مشخص انتخاب کنید
هرگز  هيچ ايميلي  را بدون  عنوان ارسال  نکنيد. يک  عنوان واضح  و ماهرانه  باعث ميشود  گيرنده به  سرعت تشخيص  دهد که  ايميل مربوطه  با کار  آنها در  ارتباط است  يا خير. اين  مسئله به  آنها کمک  مي کند  تا بدون  خواندن کل  پيام موجود  در ايميل،  از روي  عنوان بتوانند  برنامه ها  و وظايف  روزانه ي  خود را  اولويت بندي  کنند.
عنوان ايميل بايد خاص باشد و بتواند موضوع ايميل را به طور خلاصه بيان کند. براي مثال، ايميلي که براي استخدام تعدادي کارگر براي کار در مؤسسه خيريه محلي زده ميشود بايد عنواني اين چنيني داشته باشد:
"موسسه خيريه: داوطلبان علاقه مند جواب دهند"
نه چيزي مثل
"به تعدادي داوطلب نيازمنديم"
اگر به پيامي با عنواني ناواضح و نامشخص پاسخ مي دهيد، توضيح خود را نيز در آخر عنوان اضافه کنيد. اين مسئله باعث مي شود که گيرنده ايميل را به عنوان پاسخي به ايميل خود بشناسد، و موضوع را براي گيرنده هاي ديگر که ممکن است به ليست گيرنده هاي ايميل اضافه شوند حل خواهد کرد. عادت کنيد تا به همه ي کساني که ايميل هاي بدون عنوان به شما م فرستند، پاسخي داده و اين نکته را به آنها گوشزد کنيد که براي دفعات بعدي براي ايميل هاي خود عنواني بگنجانند.
▪ نکات اصلي:
عنواني براي ايميل خود انتخاب کنيد، که موضوع پيغام را به طور خلاصه بيان کند.
ديگران را ترغيب کنيد تا آنها نيز عنوان هايي مناسب براي ايميل هاي خود انتخاب کنند تا در آينده از اتلاف وقت هر دو طرف شما جلوگيري شود.
 ● از ارسال بی رویه ی ایمیل به افراد زیاد خودداری کنید
برخي  افراد دوست  دارند تا  از همه  ي پيشرفت  ها باخبر  باشند. متاسفانه،  اين مسئله  به آنها  اين بهانه  را مي  دهد که  هرچه را  که به  دست يا  مغزشان مي  رسد به  سايرين بفرستند.
سعي کنيد خود همه چيز را نخوانيد و مسئوليت بررسي اطلاعات جديد را به سايرين واگذار کنيد. در مواردي که ايميلي که قصد داريد آن را به همه ارسال کنيد، مربوط به کارتان باشد، در انتخاب عنواني استاندارد و مناسب بسيار دقت کنيد.
 نکات اصلي:
ـ از ارسال بيش از حد يک ايميل به افراد مختلف اجتناب کنيد.
ـ عنواني درخور و مناسب براي اينگونه ايميل ها درنظر بگيريد.
 پیامها را به دسته های معین و متعارف تقسیم کنید
بسياري  از ما  ايميل هايي  مرتب و  روتين دريافت  مي کنيم،  که به  کار ما  و يا  به علايق  ما مربوط  است، اما  آنقدر مهم  نيستند که  فوراً به  آنها رسيدگي  کنيم. اين  ايميل ها  معمولاً حاوي  اخبار يا  اطلاعاتي است  که دوست  داريد از  آنها باخبر  باشيم اما  نميخواهيم درون  صندوق پستي ( Inbox) را  پر کند.
آن افرادي که تعداد زيادي از اين پيامها دريافت ميکنند، مي توانند فيلترهايي بسازند که اين ايميل را برحسب ويژگي هايشان به طور اتوماتيک دسته بندي کند. اکثر برنامه هاي ايميل به کاربران اين امکان را مي دهد تا بتوانند از ميان اين دسته ها جستجو کنند و پيام مورد نظر خود را پيدا کنند.
براي استفاده ي بهينه از زمان و مکان، بهتر است که فيلترهايي طرح ريزي کنيد که با جستجوي کلمات اصلي در موضوع و عنوان اين ايميل ها، ايميل مربوطه يافت شود.
▪ نکات اصلي:
فيلتر کردن به شما امکان مي دهد تا صندوق پستي خود را از هرج و مرج و بينظمي نجات دهيد.
● مرتباً ایمیل خود را چک کنید
برخي افراد براي متمرکز شدن نياز به زمان دارند يا اينکه در انجام کارهايشان کارآمد نخواهند بود. اگر هر   ۲۰   ثانيه يکبار بخواهيد ايميلتان را چک کنيد، خواهيد ديد که همه روز خود را به اين کار اختصاص داده ايد و وقتتان به کلي هدر شده است.
براي بررسي ايميل خود و چک کردن پيغام هاي جديد، بايد فواصل مشخص تنظيم کنيد. وقتي براي چک کردن آنها وقت مي گذاريد، سعي کنيد تا آنجا که مي توانيد همان موقع به آنها پاسخ دهيد.
اگر پاسخ گويي به پيامها را به تعويق بيندازيد، بسياري از اين پيامها به طور کلي به فراموشي سپرده مي شوند و وقت براي پاسخ گويي به همه ي آنها نخواهيد داشت. پس نگذاريد ايميل هاي جديد آنقدر روي هم تلنبار شوند تا يکسري از آنها به کلي مدفون شوند. از اينها گذشته، اين دنيا، دنياي سرعت است، پس نبايد وقت را هدر دهيد.
▪ نکات اصلي:
ـ با چک کردن مرتب ايميل ها، از درهم و برهم شدن آنها جلوگيري کنيد.
ـ تا آنجا که مي توانيد زودتر به ايميل هاي دريافتي پاسخ دهيد.
  ● برای پیامهای رسمی از بولِت (Bullet) استفاده کنید
براي نوشتن پيام به همکاران اداري خود، بهتر است تا مطالب را به صورت نکات مجزا درآورده و آنها را به صورت نکات بولِت دار بنويسيد. با اينکار خواننده سريعتر مي تواند ايميل را خوانده و پي به مطالب آن ببرد. اگر ايميل بين همکاران داخلي نوشته ميشود که به خوبي يکديگر را مي شناسند، نيازي به نوشتن ايميل ها به اين حالت رسمي خارجي نيست.
ايميل هاي خارجي به مشتريان و ارباب رجوع ها بايد مثل نامه ها و فکس هاي رسمي به مشتريان تلقي شود. پس اينگونه ايميل ها را طوري بنويسيد گويي که قصد چاپ کردن آن را داريد، مگر اينکه با آن مشتري رابطه اي دوستانه و صميمي داشته باشيد.
 نکات اصلي:
ـ ايميل به همکاران را به صورت نکات بولِت دار بنويسيد.
ـ ايميل هاي خارجي را به صورت فرم نامه ها و فکس هاي رسمي و حرفه اي بنويسيد.

● از همه ی نشانه ها و ابزارهای لازم در نوشتن ایمیل استفاده کنید
وقتي ايميلي مي نويسيد که نياز به توجه فوري دارد، مي توانيد از نشانه هايي استفاده کنيد که اين پيام را به گيرنده برساند، اين نشانه ها فقط به همين جهت طراحي شده اند.
با استفاده از اين نشانه ها و علائم قادر خواهيد بود که توجه گيرنده را به خوبي جلب کنيد و به هدف خود برسيد.
همچنين مي توانيد اين موضوع را به صورت کوتاه در عنوان ايميل ذکر کنيد، تا باز توانسته باشيد توجه گيرنده را به طريقي به پيام خود جلب کنيد.
 نکات اصلي:
براي نوشتن ايميل هاي خود، در صورت لزون از نشانه ها و علائم نوشتاري استفاده کنيد.
● الصاقات (Attachments) حجیم را از هم جدا کنید
آيا تا به حال به فايلي برخورد داشته ايد که الصاق کردن آن به ايميل دشوار بوده باشد؟ براي سهولت کار مي توانيد اين فايل ها را کم حجم تر کنيد تا بارکردن آن در ايميل وقت کمتري ببرد. حتماً در متن پيام درمورد اين الصاقات براي گيرنده توضيح دهيد. با ارائه ي اطلاعات کافي درمورد آنها به گيرنده اين امکان را مي دهيد تا تشخيص دهد فايل مورد نظر ارزش باز کردن را دارد يا خير.
همچنين براي پايين آوردن سايز فايل هاي حجيم، مي توانيد آنها را zip يا فشرده کنيد تا براي بارکردن آنها وقتتان هدر نرود. اما به گيرنده يادآور شويد تا آنها را unzip کند.
 نکات اصلي:
ـ براي ارسال فايل هاي حجيم بسيار محتاط باشيد.
ـ محتواي فايل هاي ارسالي را براي گيرنده توضيح دهيد.
 ایمیل هایی کارآمد و موثر
اين روزها ايميل زدن يکي از پرطرفدارترين و رايج ترين ابزار برقراري ارتباط گرديده است. اگر به درستي انجام شود، مي تواند هم در وقت و هم در پول شما صرفه جويي کند. اما اگر نادرست استفاده شود، بر هزينه هاي شما اضافه هم مي کند. پس با به کار گيري نکاتي که دراين مقاله آورده شد، راه و روش ايميل زدن به طريق صحيح را ياد گرفته و تمرين کنيد تا کارکردتان در محل کار افزايش يابد.

 shahramdelkash@gmail.com

v_p_ncustomer@yahoo.com

 09358634828

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع اطلاع رساني درباره محصولات فوراورليوينگ براي فارسي زبانان سراسر دنيا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 120
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,045
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 51,060
  • بازدید کلی : 616,854